چاپ طلاکوب


کارت ویزیت ظلاکوب طلاکوب چاپ اصفهان

چاپ طلاکوب چاپ طلاکوب

چاپ طلاکوب کارت وزیت خلاق

 

چاپ طلاکوب

 

قطعاً تا بحال چاپ طلاکوب را دیده اید ، استفاده از این چاپ معمولا بر روی اقلام آماده مانند کیف مدارک ، سررسید ، تقویم جیبی ، جلد کارت عابر بانک و مواردی از این قبیل به دوروش طلاکوب و داغی صورت می پذیرد

 

البته استفاده از این سیستم به همین جا ختم نخواهد شد و کاربردهای دیگری دارد ، از آنجا که در چاپهای معمولی  رنگهایی با این حالت براقیت (طلایی و نقره ای) وجود ندارد برای ایجاد یک نمونه خلاق و خاص در طراحی می توان از این چاپ به عنوان یک چاپ تکمیلی استفاده نمود ، به عنوان مثال در چاپ کارت ویزیت می توان برای خاص شدن برند یک شرکت پس از چاپ تمام محتوا در حالتی که فضای خالی مناسب جهت اضافه شدن برند در کارت قرار دارد ، برند را بصورت چاپ طلاکوپ پس از چاپ اولیه کارت ویزیت بر روی آن اضافه نمود.

 

چاپ داغی چیست ؟

 

در واقع بر روی برخی اقلام خاص که معمولاً از دسته هدایای تبلیغاتی می باشند مانند سررسید و یا جلد مدارک که از جنس چرم و یا طرح چرم ساخته می شوند با استفاده از این نوع چاپ فرو رفتگی ایی در سطح کار ایجاد می شود که باعث می شود بدون اضافه نمودن  رنگ جدید ، می توان طرح مورد نظر را بر روی سطح کار حک نمود .

 

پیش نیاز های چاپ طلاکوب :

 

یکی از پیش نیاز های اصلی چاپ طلاکوب تهیه کلیشه گراور می باشد ، این نوع کلیشه ها معمولا از جنس فلز می باشند که دارای طول عمر زیادی بوده و می توان در تجدید چاپهای بعدی از آن استفاده نمود و نیاز به پرداخت هزینه مجدد برای تکرار چاپ در مراحل بعد نخواهد بود .

 

 

 

واحد چاپ طلاکوب اوج هنر با در دست داشتن امکانات لازم آماده ارائه خدمت به کلیه مشتریان گرامی می باشد .

 

 

 

 

 

لینکهای مرتبط :

عضویت در سایت          سفارش آنلاین چاپ            لیست قیمت چاپ طلاکوب


A

سلام ببخشید من میخوام کارت دعوت تعداد 100 عدد سایز حدود 14*23 چاپ کنم روی کاغذ سنگی (کاغذشو دارم) شما چاپ میزنید؟ چقدر میشه؟ اگه بخوام طلاکوب بشه چقدر میشه؟ اگه پیشنهاد خاصی هم دارید بگید. ممنون

مدیریت

درود بر شما برای استعلام قیمت چاپ های خاص می توانید با شماره 03133393055 تماس حاصل فرمایید .

یک دیدگاه بنویسید
3 + 1

ورود لیست قیمت خانه تماس با ما نمونه کارها