طراحی وب

طراحی سایت توسعه وب

 طراحی سایت : شما می توانید با اطمینان کامل  طراحی سایت  خود را به متخصصان ما واگذار کنید. آنالیز کلمات کلیدی، و طراحی و بهینه سازی سایت  بیهنه سازی سلیت شما را از دیگر شرکتها متمایز خواهد کرد.طراحی و ب سایت ، با توجه به اهداف و نیازمندیهای مشتری، نوع فعالیت و با توجه به بودجه درنظر گرفته شده برای طراحی صورت می پذیرد. طراحی وب سایت رابطه مستقیمی با شناخته شدن در موتور های جستجو و پیشی گرفتن از رقبای تجاری دارد.


 

در طراحی وب سایت علاوه بر نیاز به سرعت بالای بارگذاری صفحات وب سایت در عین زیبایی ، می بایست با استفاده از کلمات کلیدی و تکنیک های سئو باعث افزایش آمار بازدیدکنندگان شد. هدف ما طراحی وب سایت حرفه ای و شکیل بر اساس استانداردهای موجود بر روی وب در حداقل زمان و هزینه است. فرآیند انجام کار پس از قرارداد شامل انتخاب قالب، دادن اطلاعات لازم از سوی مشتری، مشاوره و ارائه راهکار های لازم و در نهایت پیاده سازی آن است که درکمترین زمان ممکن انجام می شود.

 بهینه سازی سایت ( سئو )

سئو چیست؟

شاید نخستین پرسشی که برای شما بوجود بیاید این است که seo چیست؟سئو مخفف عبارت Search Engine Optimization  است که همانطور که از ترجمۀ فارسی آن پیداست به معنای بهینه سازی سایت برای موتور های جستجو است.

سئوبه معنای ایجاد صفحات وبی است که برای موتور های جستجو با ارزش و جالب است. ممکن است تا بحال متوجه این موضوع شده باشید که وقتی در فضای اینترنت در یک موتور جستجو مطلبی را جستجو می کنید وب سایت هایی که دارای ارزش و رتبۀ بالاتری نسبت به دیگر سایت ها  هستند در صفحه اول نمایش داده می شود.بعنوان مثال شما کلمه ای را در گوگل تایپ می کنید و سپس کلید enter را می فشارید، بر اساس در خواست و کلمۀ جستجو شده توسط شما گوگل لیستی از وب سایت ها را ارائه می دهد. گوگل از الگوریتم بسیار پیچیده ای برای کمک به شما استفاده می کند.این الگوریتم ها بر پایۀ اطلاعاتی که روبات های گوگل از دیتا بیس وب سایت ها  بدست می آورند شروع به پردازش می کنند و لیستی که شما از وب سایت های مرتبط در صفحۀ اینترنت مشاهده می کنید خروجی این فرایند است. 

تجربه و آمار ثابت کرده که بیشتر از 75 در صد کاربران از سایت گوگل به صفحات دوم و سوم و بعد از آن مراجعه نمی کنند، رقابت دراین عرصه و در میان وب سایت هایی با رتبۀ بالا بسیار سخت است.برتر بودن وب سایت شما در نتایج بدست آمده از موتورهای جستجو بازدیدکنندگان زیادی را برای دیدن ازسایتتان دعوت می کند.

هزاران وب سایت تجاری در این چرخه وجود دارد که برای گرفتن سهم بیشتری از بازار ودر نتیجه کسب در آمد بیشتر با هم رقابتند. بنابراین  هر وب سایتی که به سوی تجارتی پویا و در آمد آفرین در حرکت است می بایست لینک های نخست موتور های جستجو را به خود اختصاص دهد.



ورود لیست قیمت خانه تماس با ما نمونه کارها