قیمت جاپ تراکت قالیشویی

قیمت چاپ تراکت قالیشویی

چاپ تراکت تبلیغاتی با کیفیت بالا و قیمت ارزان

در لیست زیر ، قیمت چاپ تراکت تبلیغاتی ویژه قالیشویی ها می باشد اما به این معنا نیست که کاربرد این تراکت ها فقط ویژه قالیشویی ها است ، بلکه مشخصات مندرج در لیست قیمت صرفاً نوعی پیشنهاد به قالیشویی ها است و برای کلیه اصناف قابل استفاده است .

ابعاد اعلام شده در لیست قابل تغییر است و با توجه به استاندارد ابعادی موجود در صورت تغییر قیمت تغییری تخواهد نمود ، به عنوان مثال در بسته 160 هزارعددی B6 چنانچه مشتری بخواهد که ابعاد از B6 به B5 (دوبرابر سایز b6) تغییر نماید تنها تیراژ از 160 به 80 تغییر می کند و قیمت تغییری نمی کند .

 چنانچه نیاز به قیمت خاصی دارید که در لیست موجود نیست با ما تماس بگیرید : 03133393055 همچنین جهت دریافت مشاوره رایگان با شماره 09199197015 تماس حاصل فرمایید .

قیمت چاپ تراکت گلاسه برای قالیشویی ها در اصفهان

تبلیغات رایگان قالیشویی ها : برای درج رایگان  لینک سایت یا کانال تلگرام خود ، مشخصات خود و آدرس سایت یا کانال تلگرام خود را در قسمت نظرات همین بخش ثبت نمایید .

|بهترین قالیشویی در اصفهان|



جلال مویدی

سلام علت ارزان بودن این قیمتها چیه ؟ آبا تضمینی برای کیفیت هم وجود داره ؟

مدیریت

با سلام اوج هنر اصفهان با توجه به فعالیت بدون واسطه (خرید اجناس از مرجع اصلی ) و همجنین امکانات بروز و دستگاههای پیشرفته این امکان را دارد که خدمات خود را با کیفیت بالا و قیمت ارزان و مناسب ارائه نماید . همچنین کلیه خدمات این مرکز تضمین شده است و چنانچه ایرادی از سمت اوج هنر در کار چاپی وجود داشته باشد سفارش بدون دریافت هزینه مجدد چاپ می گردد.

یک دیدگاه بنویسید
5 + 0

ورود لیست قیمت خانه تماس با ما نمونه کارها