چاپخانه ای که در جیب جا می شود

آیا واقعا یک چاپخانه فول امکانات در جیب شما جا می شود ؟

پاسخ مثبت است ، بله

بگذارید کمی به عقب برگردیم ، زمانی برای چاپ یک برگه ساده باید از خانه بیرون می رفتیم و به سراغ یکی از مراکز چاپ می رفتیم ، اما حالا خیلی از افراد با خرید پرینتر های خانگی خود را از مراجعه به مراکز چاپ بی نیاز کردند . اما خب برای همه محصولات چاپی این امر ممکن نیست ، مثلاً اگر بخواهید یک برچسب با برش خاص را چاپ کنید به امکانات زیادی نیاز دارید و یا چاپ پوستر در ابعاد بزرگ ...

اما نا امید نشوید ...

ما با معرفی یک دستگاه کوچک که در "جیبتان جا می شود" شما را  از مراجعه به چاپخانه ها بی نیاز می کنیم

درست حدس زده اید ، این دستگاه گوشی هوشمند شماست ، فقط کافیست با مراجعه به وب سایت یا نصب اپلیکیشن اوج هنر تمام محصولات چاپی خود را (نظیر : کاتالوگ ، بروشور، سربرگ ، فاکتور ، کارت ویزیت ، برچسب ، قبض ، پوستر و ...) را بصورت آنلاین سفارش دهید و در هرکجای کشور که هستید آنرا تحویل بگیرید.

اولین چاپخانه ای که آنلاین شد

با یک بررسی ساده در ابزارهای نمایش طول عمر دامنه مانند:(https://www.iplocation.net/domain-age) می توانید مشاهده کنید که چاپخانه آنلاین اوج هنر از سال 1389 وب سایت رسمی خود را را اندازی نموده و به این علت که در ابتدا تنها محصولات کارت ویزیت در این وب سایت دریافت می شد نام دامنه این سایت (card-visit) نام دارد اما هم اکنون جزو پر تنوع ترین چاپخانه های کشور می باشد.

ارزانترین قیمت در سراسر کشور

با توجه به اینکه سفارش شما بدون واسطه و مستقیم به چاپخانه ارسال می شود سفارش شما با کمترین هزینه ممکن تحویل شما خواهد شد .

چرا ارزانتر ؟

علت پایین بودن قیمت های ما کیفیت پایین محصولات چاپی ما نیست ، علت آن چاپ گروهی محصولات و همچنین خرید عمده مواد اولیه با توجه به حجم بالای سفارشات و همچنین کاهش هزینه هاست .

نحوه تحویل :

کلیه سفارشات در محدوده شهر اصفهان بر اساس نقشه مندرج ، بصورت رایگان تحویل خواهد شد

سفارشات سایر شهر ها تا باربری شهر مبداء بصورت رایگان ارسال می گردد.

مناطق تحت پوشش»

گارانتی محصولات :

کلیه محصولات چاپی در این سامانه دارای گارانتی می باشند و پیشنهاد می کنیم حتما شرایط گارانتی را مطالعه نمایید.

شرایط گارانتی»

برای ثبت سفارش از کجا شروع کنم ؟

با مراجعه به صفحه اصلی سایت و ثبت نام امکان سفارش بیش از 400 محصول چاپی مختلف را خواهید داشت ، در صورت وجود هرگونه سوال یا نیاز به راهنمایی واحد پشتیبانی در کنار شماست .

تلفن تماس : 03133393055  واتساپ 09135653383

ثبت نام در سایت»



یک دیدگاه بنویسید
4 + 9

ورود لیست قیمت خانه تماس با ما نمونه کارها