تبلیغات انتخابات مجلس

تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال 1402

با گذشت دوره چهار ساله از مجلس یازدهم؛ انتخابات مجلس شورای اسلامی در پیش رو خواهد بود و نامزدهای هر استان برای کسب بیشترین آراء به رقابت خواهند پرداخت اما نکته حائز اهمیت برای کسب نتیجه مطلوب در تبلیغات انتخاباتی دانستن نکاتی اساسی،فنی و استراتژیک است که عدم رعایت آن می تواند منجر به شکست در انتخابات شود.

چاپ تبلیغات انتخابات مجلس 1402

قبل از هر چیز باید بدانید که زمان برگزاری و بازه مجاز برای انجام تبلیغات انتخاباتی چه زمانی خواهد بود:

زمان برگزاری انتخابات و اخذ رأی :

زمان برگزاری انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی در یازدهم اسفند 1402 خواهد بود (1402/12/11)

زمان مجاز برای تبلیغات انتخاباتی:

بر اساس جدول زمان بندی اعلام شده توسط شورای نگهبان بازه زمانی مجاز برای انجام تبلیغات انتخاباتی نامزد ها و طرفداران آن ها از 3 اسفند تا 9 اسفند 1402 خواهد بود و از 10 اسفند انجام هرگونه تبلیغات برای نامزد ها ممنوع خواهد بود.

قوانین تبلیغات انتخاباتی در سال 1402 مجلس دوازهم :

معمولاً هر ساله شورای نگهبان برای انجام تبلیغات انتخاباتی توسط نامزدها در رسانه های مختلف مانند صدا و سیما، شبکه های اجتماعی، تبلیغات چاپی مانند تراکت، پوستر و... استانداردها و قوانینی که باید رعایت شوند را قبل از فرا رسیدن بازه مجاز برای تبلیغات، اعلام می کند. که تا این لحظه هنوز رسماً اطلاعیه ای صادر ننموده است، اما معمولاً قواعد و قوانین مرتبط با تبلیغات انتخاباتی را می توانید در سایت شورای نگهبان به نشانی : https://www.shora-gc.ir مشاهده نمایید.

چاپخانه های مجاز برای تبلیغات انتخاباتی مجلس دوازدهم:

قبل از اقدام برای سفارش چاپ تبلیغات انتخاباتی باید به این موضوع توجه نمایید که سفارش چاپ خود را باید به یکی از مراکز چاپ و تبلیغات مجاز دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بسپارید که یکی از با سابقه ترین آن ها چاپخانه اوج هنر اصفهان می باشد که با ظرفیت تولید بالا و تنوع خدمات این امکان را دارد که در سریعترین زمان ممکن، سفارشات چاپ انواع پوستر، بروشور، کارت ویزیت و سایر اقلام چاپی و تبلیغاتی ویژه انتخابات مجلس در اسفند ماه 1402 را با کمترین هزینه ممکن به دلیل مرجعیت و عدم وجود واسطه برای شما فراهم خواهد ساخت. همچنین با امکان ارسال سفارشات به کل ایران این امکان را برای نمایندگان محترم در سراسر کشور ایجاد نموده است تا بدون نگرانی سفارش خود را به اوج هنر اصفهان بسپارند.

روش اصولی انتخاب مشاور تبلیغات انتخاباتی:

اگر می خواهید بودجه تبلیغاتی خود را هدر ندهید باید یک مشاور تبلیغاتی خبره داشته باشید، اما دقت کنید که منظور از مشاور تبلیغاتی صرفاً به کسی که در حوزه تبلیغات فعالیت می کند گفته نمی شود، مشاور تبلیغاتی شما باید علاوه بر تجربه اجرایی، در رشته هایی مانند شناخت بازار، مهندسی تبلیغات و مهندسی تبلیغات سیاسی، مهندسی تبلیغات استراتژیک و نظایر آن تحصیل نموده باشد و بهترین حالت آن استفاده از یک تیم شامل: مهندس تبلیغات، جامعه شناس و مهندسان تبلیغات استراتژیک است که با استفاده از این سه عنصر می توانید نتایج مطلوبی را کسب نمایید.

انواع روش های تبلیغاتی برای انتخابات مجلس:

1- استفاده از تریبون های مجاز در رسانه ملی و شبکه های اجتماعی

2-پوستر تبلیغاتی

3-بروشور تبلیغاتی

4-کارت ویزیت

5-ارسال پیامک انبوه بصورت منطقه ای

6-ساخت تیزر معرفی نماینده مجلس

7-استفاده از ظرفیت های تبلیغات در سایت های تبلیغاتی

8-بیلبوردهای شهری

9-هدایای تبلیغاتی ویژه نوروز ماننده تقویم (با توجه به نزدیک بودن انتخابات به ایام نوروز)

کلام آخر:

ملاک نتیجه بخش بودن تبلیغات انتخاباتی صرفاً رقابت در کسب بیشترین آراء مردم نیست! هرچند که شاید نماینده ای توسط شورای نگهبان تائید صلاحیت شده باشد، اما مردم نیز عملکرد و سوابق نماینده مورد نظر را مورد ارزیابی قرار خواهند داد. پس بهترین و نتیجه بخش ترین روش تبلیغاتی استفاده از صداقت در گفتار و پیگیری و احقاق حق مردم است.

یا حق

چاپخانه اوج هنر اصفها



یک دیدگاه بنویسید
9 + 2

ورود لیست قیمت خانه تماس با ما نمونه کارها