چاپ کارت ویزیت | راهنمای انتخاب چاپخانه با قیمت ارزان برای چاپ کارت ویزیت

قیمت چاپ کارت ویزیت و مسائل مرتبط با آن

کارت ویزیت

کارت ویزیت یکی از پر کاربرد ترین ابزار های ارتباطی کسب و کارها با مشتریان است. و انتخاب چاپخانه مناسب بسیار دارای اهمیت است چرا که کارت ویزیت شما معرف برند شماست و یک انتخاب نادرست می تواند منجر به هدر رفتن زمان و هزینه شما شود. .

تأثیر قیمت بر انتخاب چاپخانه

یکی از عوامل تاثیر گذار در انتخاب چاپخانه قیمت کارت ویزیت است اما این موضوع نباید منجر به کاهش کیفیت شود.

در ادامه به برخی نکات مهم در انتخاب چاپخانه با توجه به قیمت مطلوب خواهیم پرداخت

قیمت یا کیفیت ؟

در بازار پر رقابت امروز یکی از موارد مهم در تصمیم گیری افراد برای انتخاب چاپخانه،قیمت چاپ کارت ویزیت است. چرا که با توجه به شرایط اقتصادی کنونی اغلب افراد و شرکت ها به دنبال کاهش هزینه های خود برای چاپ ملزومات تبلیغاتی خود هستند و البته در این میان افرادی هم هستند که تنها اولویت آنها تعرفه نیست. به همین علت باید قبل از اقدام به چاپ چند نکته مهم را در انتخاب چاپخانه در نظر داشته باشید. احتمالاً این ضرب المثل را شنیده اید که "هیچ ارزانی بی علت نیست" اما این مسأله در چاپ کارت ویزیت صدق نمی کند. چرا که همیشه ارزان بودن قیمت به معنای پایین بودن کیفیت نیست و به همین علت یکی از شعارهایی که در اوج هنر خواهید شنید این است که "هر ارزانی بی کیفیت نیست".

اهمیت چاپ کارت ویزیت

کارت ویزیت تنها یک وسیله معرفی نیست، بلکه راهی برای ایجاد اولین تماس با مشتریان و همکاران شما نیز خواهد بود . بنابراین، اهمیت داشتن یک کارت ویزیت حرفه‌ای و با کیفیت از دیدگاه ارتباطات تجاری بسیار بالاست.

نکات مهم در انتخاب چاپخانه:

کیفیت چاپ

اولین چیزی که باید برای شما اهمیت داشته باشد کیفیت چاپ است، هر چند که به دلایل زیادی مانند تحریم ها امروزه چاپخانه های کشور حال و روز خوبی ندارند، اما در همین شرایط چاپخانه هایی هستند که تلاش می کنند که ار بروز ترین امکانات موجود استفاده کنند.

تنوع بالا در محصولات

اگر شما از دسته افرادی هستید که در حوزه طراحی، چاپ یا تبلیغات فعالیت می کنید باید بدانید که تنوع محصولات چاپی در یک چاپخانه اهمیت بالایی دارد، چرا که این امر کمک می کند تا شما بتوانید تمام سفارشات خود را به یک چاپخانه بسپارید و این موضوع باعث صرفه جویی در هزینه های شما خواهد شد.

تحویل به موقع و دقیق

یکی از با ارزش ترین خدماتی که یک چاپخانه می تواند به مشتریان خود ارائه می دهد تحویل به موقع است. چرا که شما باید بتوانید بر روی زمان تحویل چاپخانه حساب کنید و نداشتن نظم در تحویل می تواند در برخی موارد بسیار دردسر ساز باشد.

امکان سفارش آنلاین و غیر حضوری

در جامعه امروزی که تمام جوانب زندگی به اینترنت و شبکه های اجتماعی گره خورده است دیگر مراجعه حضوری به یک چاپخانه مانند رفتن به موزه و درشکه سواری تنها می تواند جنبه تداعی خاطرات را داشته باشد مگر به منظور مشاهده فیزیکی نمونه کارها و آشنایی با آن ها و چاپخانه ای که نتواند خدمات خود را بصورت آنلاین و بر خط ارائه دهد گزینه مناسبی برای همکاری نیست، چرا که در حالتی که آن مجموعه نتوانسته خود را با تکنولوژی ارتباطی روز دنیا تطبیق دهد قطعاً از امکانات پیشرفته ای هم برخوردار نخواهد بود.

داشتن سرویس های متنوع تحویل

اینکه موقعیت مکانی شما یا چاپخانه کجا باشد نباید چندان دارای اهمیت باشد مشروط بر آن که چاپخانه منتخب شما دارای تنوع در استفاده از سرویس های حمل و نقل باشد و بنا بر موقعیت جغرافیایی شما بتواند در کوتاهترین زمان و با هزینه کم سفارش شما را به دستتان برساند.



یک دیدگاه بنویسید
1 + 2

ورود لیست قیمت خانه تماس با ما نمونه کارها