قوانین سایت

قوانین بخش سفارشات چاپ :

1- کلیه سفارشات چاپی دریافتی از طریق این سایت تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران و وزارت محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد و پذیرش هرگونه سفارش خارج از ضوابط و قوانین مربوطه مردود می باشد .

2- حداقل فاصله نوشته ها تا لبه کارت معمولی می بایست 4 میلیمتر و کارت لمبنت 7 میلیمتر  تراکت ها 5 تا 7 میلیمتر باشد در صورتی که فواصل در طراحی رعایت نگردد ، در صورت بروز خسارت ، هزینه چاپ مجدد به عهده ارسال کننده  می باشد . 

3- فایل باید با فرمت JPG وبا حداقل فشردگی 10 و در حالت CMYK طراحی شده باشد .

4- به محض ارسال سفارش  ، کاربر متعهد به پرداخت کل هزینه مندرج در فاکتور صادره توسط سایت می باشد و تا زمان عدم تسویه حساب کامل ، هیچگونه اقدامی صورت نمی پذیرد  .

5-کلیه مسئولیت های مادی و معنوی کلیه سفارشات ارسالی توسط یک نام کاربری به عهده خود کاربر می باشد ، لذا نام کاربری و رمز عبور خود را در اختیار دیگران قرار ندهید .

6- کاربر متعهد صحت کلیه اطلاعات وارده در زمان ثبت نام در سایت می باشد و همچنین متعهد میگردد در صورت هرگونه تغییر آدرس ، شماره تلفن و غیره ... مرتب را سریعا به این موسسه اعلام نماید  .

7- کلیه مسئولیت های  فایل ارسالی اعم از اشکال طراحی و تایپی ، خرابی فایل ،آپلود اشتباه فایل ،  اشکال در کد رنگ ، عدم رعایت فاصله نوشته تا لبه کارت و ... به عهده ارسال کننده می باشد .

8 - زمان تحویل اعلام شده برای فرم های عمومی بصورت حدودی می باشد و ممکن است به علت تاخیر در تکمیل شیت با حدود 48 ساعت تاخیر سفارش تحویل گردد و این موضوع شامل گارانتی نمی باشد و یک امر طبیعی است  .

9- نحوه ارسال در زمان سفارش توسط کاربر مشخص می گردد و کاربر متعهد می شود هزینه تحویل را طبق گزینه های مندرج در سایت پرداخت نماید . چنانچه کاربر ارسال با رعایت نوبت را انتخاب نماید هر گونه ادعا نسبت به زمان تحویل مردود است .

 

حریم خصوصی :

مدیریت سایت www.card-visit.com متعهد میگردد اطلاعات شخصی کاربران را محفوظ بدارد و آنها را در اختیار دیگران قرار ندهد .

 

 

 

 

 

 



یک دیدگاه بنویسید
2 + 7

ورود لیست قیمت خانه تماس با ما نمونه کارها